Pages

marți, 17 ianuarie 2012

Interviu cu Robert Pattinson dintr-o revista din Slovacia (ianuarie 2012)

Inainte sa devina vampirul Edward Cullen, fetele nu ii acordau prea multa atentie. Astazi, ele lesina numai cand ii aud numele. Am vorbit cu actorul englez Robert Pattinson despre filmarea ultimei parti din filmele Twilight, l-am intrebat de ce nu merge niciodata la sala si daca il deranjeaza atentia din partea femeilor.

Londra este inca casa ta?
Este. Cred ca intotdeauna va fi. Nu o poti inlocui. Acum m-am indepartat atat de mult de ea, stiu asta. Locuiam in Soho si mergeam acasa de Craciun si nu mai recunosteam nimic si e destul de deprimant. Este un loc solid in mintea ta. Si apoi mergi acolo si e complet diferit. Pentru ca atunci cand locuiesti aici nu ti se pare ca se schimba nimic; este mereu la fel. Iar apoi pleci pentru patru ani si nimic nu mai e la fel.

Ce iti lipseste din Londra atunci cand esti afara?
Imi lipsesc ziarele. Imi place sa citesc rubrica de sport si stirile din lume. Sunt mai bune in Londra decat aici. In SUA sunt numai stiri din America.

Dar Internetul?
Nu citesc niciodata stirile pe internet. Imi place sa tin ziarul in mana dimineata, e ca un ritual zilnic. Obisnuiesc sa mananc micul dejun citind ziarul, dar aici au marimea gresita. Imi plac acele hartii mari de hartie imprimata, precum cele de la The Times. E mai usor sa cauti.

Ce s-a intamplat cu parul tau? Nu e cam scurt?
Mda, a trebuit sa ma tund pentru un nou film pe care il fac. Dar va creste inapoi, sper.

Cum te simti la gandul ca Twilight Saga se incheie?
Sunt trist, bineinteles. A fost asa o aventura, o calatorie. Mi-am facut prieteni incredibili care vor fi cu mine mereu.

Impartaseste-ne una dintre amintirile cele mai dragi.
Luna de miere pe care am filmat-o in Brazilia, a fost de-a dreptul minunat. As merge inapoi acolo daca as putea. M-am indragostit de tara aceea.

Si una din experientele mai putin amuzante...
Pai, a trebuit sa imi scot tricoul chiar langa Taylor (Lautner). Si sunt sigur ca stiti cu totii ce specimen superb este acel tip. Ma face sa arat ca un slabanog. (rade)

Cum e sa lucrezi cu femei frumoaste pe platourile acestui film?
E tare, e foarte frumos sa fii inconjurat tot timpul de fete hot. Este cel mai tare lucru. Hey, de-asta m-am facut actor!

Jucand rolul vampurului Edward Cullen a trebuit sa porti lentile de contact tot timpul si sa fii palid. Ce a fost mai rau?
Oh, lentilele de contact cu siguranta. Erau destul de incomode si cateodata erau si dureroase. Asta e unul dintre lucrurile care nu imi va lipsi prea mult. Nu ma deranjeaza sa fiu palid. Sunt englez, nu pun pe primul loc bronzatul. (rade)

Crezi ca vei pastra legatura cu toti actorii din film?
Pai, sper. Nu stiu daca ne vom suna intre noi tot timpul. In acest domeniu, trebuie sa calatoresti mult ceea ce face dificila comunicarea cu ceilalti.

Crezi ca Breaking Dawn chiar va fi sfarsitul seriei Twilight?
Nu ar fi amuzant sa inventeze ceva de genul "Twilight, Eclipse, Brunch..." Nu, cred ca totul depinde de Stephenie. Daca vrea sa scrie un derivat sau o alta carte, eu ma implic.

Ai vreo scena favorita in acest film?
Cred ca scena nasterii este diferita fata de restul filmului. Si de asemnea, pentru o fantezie, care are o audienta tanara merge destul de daparte. E destul de grafica.

Ati participat la numeroase conferinte de presa in intreaga lume pentru a promovarea filmului. Ati fost la Comic Con, care e o conventie destul de importanta. Care sunt cele mai stupide lucruri pe care le-ati aflat unul despre celalat?
Nu as spune ca Kristen este tocilara. Este un fan al gatitului. Este tocilara cand e vorba de gatit. Mai ales pe platourile de filmare. Era ciudat. Ea era in rulota iar canalul gastronomic era mereu deschis.

Iti va lipsi personajul tau?
Imi placea cat de intelegator era Edward. Imi placea ca era de moda veche. Cred ca asta e cool. Imi va lipsi asta.

Ai fani pe toata planeta. Fetele, dar si mamele lor, te iubesc. Cum e sa te uiti in oglinda si sa vezi acel barbat care are atentia tuturor?
E curios. Inainte de Twilight nimeni nu credea ca arat bine. E amuzant cum lumea se schimba si apoi toata lumea te vede altfel.

Atentia pe care ai primit-o de la femei in ultimii ani te-au facut sa te simti neconfortabil?
Nu ma simt deloc necomfortabil. Ar trebui sa fii ingrozit de femei in general, iar eu nu sunt. (rade)

Mai mergi la cumparaturi sau nu prea mai e un mijloc de relaxare?
Inca imi place sa merg, cand stateam in Baton Rouge era mult mai simplu, dar pentru un anumit motiv, nu stiu de ce, nu mai am timp de asta acum. Lucrez sapte zile pe saptamana, asa ca nu prea mai pot sa fac asta...


Si cum te relaxezi?
Nu ma relaxez. Ma bucur sa am cateva zile libere totusi.Oh, cat de patetic suna asta. (rade) Pot sa trag un pui de somn minunat.

Cum arata ziua ta libera de vis?
Nici nu imi pot imagina. Doar stau, sunt destul de plictisitor. Incerc sa ma uit la filme, dar acum imi pierd concentarea repede. Ma uit in jur de 20 de minute si apoi joc ceva pe iPhone, se numeste Fall Down. E asa de amuzant, nu presupune niciun efort din partea creierului tau, tii doar aceasta minge si o rostogolesti in jos. Chiar as putea doar sa stau aici si sa ma joc pentru 17 ore.

E ca meditatia.
Mda, si cam asta e tot ce fac in ziua mea libera, stau si devin din ce in ce mai frustrat. (rade)

Practici vreun sport sau ceva, mergi la sala?
La inceputul acestui ultim film Twilight, mergeam la sala destul de mult pentru ca trebuia sa stau fara tricou mai tot timpul. Faceam asta in mod obsesiv si chiar am ajuns sa mananc mai sanatos. Mergeam la sala tot timpul si ma plimbam cu bicicleta peste tot si chiar imi placea. Apoi, imediat ce am terminat filmarile, m-am oprit. Si de atunci, nu am mai mers la sala.

Ce te face fericit atunci cand nu lucrezi?
Inca imi place sa cant la pian. Am mers in New Orleans zilele trecute si am cantat cu trupa de la New Orleans Salvation si ma gandeam 'Iisuse, de ce nu mai fac asta?' A fost minunat.

Ai avut in plan sa devii pianist, nu?
Da, inca iubesc pianul in aceeasi masura. Favoritul meu e blues-ul.

Ce ai invatat in ultimii ani?
Ca poti sa satisfaci pe toata lumea.


Si cum ai invatat asta?
 Am incercat. (rade)    Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-ne un mesaj...