Pages

marți, 21 iunie 2011

Kayla Ewell vorbeste despre intoarcerea in VD si noul ei proiect!

Fanii au fost socati sa o vada pe Kayla Ewell jucand-o din nou pe Vicki Donovan in ultimul episodul din seria a2-a din "Vampire Diaries".Cand producatorii au anuntat-o, ea a crezut ca era o gluma: "Am primit telefonul de la producatori despre intoarcerea in show in Aprilie, de ziua pacalelilor. Chiar am crezut ca agentii si managerii mei se jucau cu mine". Mai jos o parte din interviul pt Entertaiment-Central:

  EntertaimentCentral: Suntem atat de incantati ca te-ai intors in Vampire Diaries!
Kayla Ewell: Si eu sunt la fel de incantata, multumesc! Am incercat din rasputeri sa pastram acest secret. Totul este mult mai captivant daca este un secret. M-am intors atat de rapede cat am plecat, niciodata nu stii ce se poate intampla.
Am avut multe roluri de-a lungul timpului, dai Vicki este un personaj care are un loc bine stabilit in inima mea. De asemenea am intalnit-o si pe Malese (Jow), pe care nu am mai intalnit-o pana acum.

EC: Spune-mi mai multe despre noul tau proiect, "Keeping Up With the Randalls".
KE: Este un film dragut. Este amuzant sa joc intr-un film pe care il pot vedea si micutii mei nepoti, ei au 6 si 7 ani. The Vampire Diaries este putin infricosator pentru ei. Acesta este un film pe care sunt capabila sa-l urmaresc cu familia. Este distractiv sa joci intr-un film in care esti draguta cu adevarat, acest rol este foarte diferit de Vicki. Joc un designer de moda.

EC: Joci un designer de moda, care ar fi designerii tai preferati?
KE: O Doamne! Am atat de multi pe care ii iubesc. Sunt o mare fana Dolce& Gabbana.

Multumim Alice de la thevampirediariesforever.blogsot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-ne un mesaj...