Pages

luni, 26 decembrie 2011

Cum isi pastreaza Nina parul sanatos ?!

Nina Dobrev joaca 2 persoane in The Vampire Diaries, iar amandoua au look-uri superbe. "Sunt foarte grijulie cu parul meu" a spus actrita nascuta in Bulgaria, celor de la Instyle.com. "Cand am intrat in show, mama mea mi-a spus ' Stim ca ei au nevoie de parul tau astazi, dar tu ai nevoie de el toata viata. Nu ii poti lasa sa ti-l prajeasca.' Secretul ei este ca foloseste o masca pentru par odata la 3 spalari. "Cateodata imi pun masca pe par, si o plasa pentru par si merg asa la munca" explica Nina "Arat ca o batrana". Dar totul este cu un scop "Visul meu dintotdeauna a fost sa fiu o fata L'Oreal sau Pantene. De asta il pastrez sanatos - si lung - pana cand ma cheama. Este incurajator."        Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-ne un mesaj...